Нова система за завиване от Kässbohrer

30.09.2015

Нова система за завиване от Kässbohrer

Завиването на нископлатформените полуремаркета понякога е трудна и доста сложна операция, особено ако платформата е с 5 и повече оси. Производителят на прикачна техника Kässbohrer заедно с партньорите си Knorr-Bremse са разработили система, която улеснява завиването, притежава висока ефективност и безопасност, като елиминира нуждата от самостоятелно управляеми оси...

[✕]

Завиването на нископлатформените полуремаркета понякога е трудна и доста сложна операция, особено ако платформата е с 5 и повече оси. Производителят на прикачна техника Kässbohrer заедно с партньорите си Knorr-Bremse са разработили система, която улеснява завиването, притежава висока ефективност и безопасност, като елиминира нуждата от самостоятелно управляеми оси.

Технологията Управление чрез спирачките (Steer by Brake или само SBB) за първи път беше демонстрирана по време на изложението IAA миналата есен в Хановер. Година по-късно новата съвместна разработка на Kässbohrer и Knorr-Bremse беше показана пред представители на компании, чиято основна дейност е превоз на тежки и извънгабаритни товари, както и пред избрани медии от Централна и Източна Европа, в това число и представител на списание КАМИОНИ.

[✕]


Демонстрацията бе в производствената база на Kässbohrer в Гох, Германия. Чрез разработката Steer by Brake при нископлатформените ремаркета на Kässbohrer за превоз на тежки и извънгабаритни товари отпада необходимостта от наличието на самозавиващи оси за по-добра маневреност. Управлението чрез спирачките представлява система с проста конструкция, която обаче допринася за намаляване на инвестициите, в това число и на общата цена на притежание, както и разходите за обслужване.

Нископлатформените ремаркета с повече от три оси за транспорт на извънгабаритни товари обикновено са оборудвани със самостоятелно управляеми оси, за да отговарят на строгите изисквания за максимален радиус за завой определени в регламент ECE 79 или според законодателствата на всяка отделна страна. Автономно управляемите мостове логично имат по-висока цена, а обикновено и изискват по-сложен подход при завиване.

Повече за новата система за завиване на Kässbohrer, както и интервю с Ифет Туркен, член на Борда на директорите на компанията ще намерите в октомврийския брой 2015/08 на сп. КАМИОНИ.

<< Обратно към новините