Световна премиера на концепцията Multivan PanAmericana
Пътешественик? Офроудър? Или, както в този случай – състезател? Концепцията на новия Multivan PanAmericana обединява не само различни Светове. С нея те могат да бъдат завладени. По повод Международното автомобилно изложение във Франкфурт (IAA), специалисти от дивизията Volkswagen LCV представиха прототип на една обещаваща версия, базирана на новия Т6...
Пътешественик? Офроудър? Или, както в този случай – състезател? Концепцията на новия Multivan PanAmericana обединява не само различни Светове. С нея те могат да бъдат завладени. По повод Международното автомобилно изложение във Франкфурт (IAA), специалисти от дивизията Volkswagen LCV представиха прототип на една обещаваща версия, базирана на новия Т6.
Прототипът добавя още много, към вече редицата положителни характеристики на бестселъра от Хановер: това е способността удобно и безопасно вътре в автомобила да се превози мотоциклет до желаната състезателна дестинация, като товаренето и разтоварването става с електрически механизъм.
Концепцията PanAmericana обединява комфорта на Multivan с пригодността за преодоляване на неасфалтирани терени на един SUV. Преди всичко обаче той прави това, което прави най-добре: да служи като прекрасно превозно средство за транспортиране на всякакви по вид и големина товари. Тази конфигурация предлага едно много специално очарование, защото предава на водача чувството за безгранична свобода и суверенност.
Multivan Panamericana е лакиран в цвят Oryx White и разполага с отличителни елементи като надпис PanAmericana отзад и на гредата на предната врата, червени ламели на радиаторната решетка и над страничните прагове, които на пръв поглед може да бъде определен като специална лимитирана серия на Multivan. Уширението на калниците, подчертаните странични прагове и черно гланцираните 18-цолови алуминиеви джанти „Palmerston“ странично също допринасят за спортния характер. Към това видима надеждна алуминиева подкартена защита предпазва долната част на автомобила Интериорът също се отличава с комбинацията от висококачествените, но издръжливи материали. Цветово са съчетани лаковото покритие на каросерията с декоративни ленти в бяло и карбонова оптика, както и грапавата "Clip" тапицерия за средната част на седалката и контрастиращите бели декоративни шевове. Рифелован алуминиев под е заместил текстилния в пътническата зона и особено подчертава характера на автомобила. Този прототип се показва за първи път във Франкфурт и е насочено към една специална целева аудитория с високи изисквания: занимаващите се с моторен спорт, които искат удобно да транспортират своите мотоциклети на дълги разстояния до любимите им места. Те ще открият, че тази специална версия на най-продавания и емблематичен модел на Volkswagen, комбиниран с необходимата електрическа товарна рампа и закрепващи халки в интериора, е перфектното превозно средство за следващото приключение на колела.
Автомобилът естествено е с конфигурация на задвижване 4Motion, с механичен блокаж на задни диференциал. Двигателят е 2.0 TDI BMT (EA288), 204 к.с, 450 Нм максимален въртящ момент при 1400-2000 об./мин. Предавателната кутия е 7-степенната автоматизирана DSG.