Narrow width от Paul Nutzfahrzeuge вече е Евро-6
Немският производител и преработчик на шасита и товарни автомобили за специални предназначения Paul Nutzfahrzeuge GmbH обяви, че модификацията Narrow width вече е достъпна във вариант Евро-6. Като дългогодишен партньор на Daimler AG в трансформациите на товарни автомобили Paul Nutzfahrzeuge GmbH предлага Narrow width на базата на Mercedes-Benz Antos, Arocs и Actros...
Немският производител и преработчик на шасита и товарни автомобили за специални предназначения Paul Nutzfahrzeuge GmbH обяви, че модификацията Narrow width вече е достъпна във вариант Евро-6. Като дългогодишен партньор на Daimler AG в трансформациите на товарни автомобили Paul Nutzfahrzeuge GmbH предлага Narrow width на базата на Mercedes-Benz Antos, Arocs и Actros.
Narrow width е тежкотоварна шаси-кабина с намалена ширина и намалена колея на мостовете. Подходящо е за товарни автомобили, движещи се по тесни пътища и улици - камиони за дистрибуция, пожарни автомобили, камиони, пригодени за движение по пътя и по релси. Първото шаси Narrow width вече е напуснало завода в Пасау, а годишният капацитет на производство е 300 броя./p>
За да се поберат в габарита на автомобила елементите на цялото оборудване - въздушните резервоари, изпускателната система и катализаторът, както и акумулаторните батерии са приближени към центъра на автомобила.
От трансформацията не е пострадала товароносимостта на превозното средство. Дори напротив – максималното натоварване на предния мост е пораснало от 7,1 т при предишната версия до 8 т сега. Натоварването на задния мост е непроменено - 11,5 т.
Първоначално Paul Nutzfahrzeuge GmbH ще предлага Narrow width за тежките камиони Mercedes-Benz с конфигурация 4х2, 6x2 и 6x4. Преработката е възможна също и при влекачи, както и при специалните версии на шаситата за превоз на обемни товари - Volumer, с височина на рамата 880 мм.