Volvo Trucks изтъква шведските си корени със седем късометражни филма

27.05.2014

Volvo Trucks изтъква шведските си корени със седем късометражни филма

Volvo Trucks ще отбележи националния празник на Швеция с кампанията "Седмицата на Швеция". Във връзка с честването на празника (6 юни), шведският производител ще създаде седем късометражни филма и ще ги представи в периода 2-8 юни. Целта на компанията е да подчертае важността на шведските корени на марката Volvo Trucks по един забавен начин...

Volvo Trucks ще отбележи националния празник на Швеция с кампанията "Седмицата на Швеция". Във връзка с честването на празника (6 юни), шведският производител ще създаде седем късометражни филма и ще ги представи в периода 2-8 юни. Целта на компанията е да подчертае важността на шведските корени на марката Volvo Trucks по един забавен начин.

Темата на новата кампания е: "Volvo Trucks нямаше да бъде това, което е днес без шведската култура на иновации, пътна безопасност и креативност." Главната роля във филмите се играе от шведския холивудски актьор Петер Стормаре. Видеата ще представят отделни аспекти на Шведското, които по различни начини са подпомогнали формирането на Volvo Trucks.

"Бихме искали да подчертаем шведските ни корени и наследство, и да покажем как то е повлияло на нашата марка от времето, когато е бил произведен първият камион Volvo през 1928 г. до днес", казва Аса Телеен, мениджър маркетинг и комуникации, оригинални продукти Volvo във Volvo Trucks.

Петер Стормаре е горд с участието си в кампанията. "Когато ми се обадиха и ме попитаха дали искам да участвам имах усещането, че все едно АББА се формира отново и искат да играя във филм с тях," споделя той.

Кампанията, която е част от промотирането на колекцията „Наследство" (Heritage) на Volvo Trucks, ще се проведе от 2 до 8 юни. Всеки ден ще бъде представян по един видео филм в канала на Volvo Trucks в YouTube.

<< Обратно към новините